תקנון
טופס זה מגדיר את מערכת היחסים המשפטית בין המזמין לבין LET'S FLY ISRAEL מ.ע. 317825602 (להלן: "הסוכנות"). המזמין מאשר כי קרא והבין את תנאי השימוש וההזמנה להלן:
1. הסוכנות תפעל לביצוע עסקת תיירות בחו"ל עבור המזמין ולבקשתו (להלן: "העסקה").
2. פרטי העסקה הם כדלקמן: (מצ"ב במסך נפרד ו/ או בהודעת וואטסאפ).
סליקת אשראי:
3. המזמין מודע כי יתכן וסליקת העסקה תתבצע ישירות באמצעות הגורם התיירותי בחו"ל, ומעניק הרשאה לסוכנות לבצע את הסליקה בהתאם לתנאי העסקה שהוצגה לו.
4. המזמין מאשר כי ידוע לו החיובים יתבצעו במטבע מט"ח ככל הנראה, וכי במקרה כאמור תיגבה עלמת מט"ח ע"י חברת האשראי.
5.הסוכנות אינה מתחייבת כי יתאפשר לבצע עסקת תשלומים, ועסקה כאמור הינה בכפוף לתנאי הגורם התיירותי בחו"ל. במקרה וניתן לבצע עסקת תשלומים, עלות הקרדיט הינה בהתאם לתנאי חברת האשראי של המזמין, ובאחריותו.
תנאי ביטול:
6. המזמין יהיה רשאי לבטל את העסקה ע"פ אחד מן המסלולים הבאים בלבד:
A. בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד קיום העסקה. במקרה כאמור הסוכנות תהיה זכאית לגבות מהמזמין דמי ביטול בסך של ₪100 או בשיעור של 5% לפי הנמוך מביניהם. כמו-כן הסוכנות תהיה רשאית לנכות את דמי הסליקה ששולמו בגין העסקה.
B. במידה והמזמין בוחר לבצע את העסקה בהתאם למדיניות תנאי הביטול של הגורם התיירותי בחו"ל, אזי יחולו תנאי הביטול הקבועים שם בלבד. כמו-כן, במידה והעסקה נעשתה במחיר הנחה בשל היעדר אפשרות ביטול, אזי לא תהיה כל אפשרות לביטול העסקה.
C. דמי הביטול לפי סעיף א' לעיל יושבו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, ואילו בהתאם לסעיף ב' לעיל בהתאם לתנאי המדיניות של הגורם התיירותי בחו"ל.
D. עמלת מט"ח שנגבו בגין עסקת האשראי אינן קשורות לסוכנות, ולא יושבו בכל מקרה.
E. הסוכנות תעמיד את בחירת אפשרות הביטול בין סעיפים א' או ב' למזמין, ואילו המזמין ישיב את בחירתו בכתב לסוכנות יחד עם חתימתו על הסכם זה ויציין זאת בתחתית העמוד במקום המיועד לכך.
F. יצוין כי בכל מקרה של ביטול מחמת כוח עליון, כדוגמת מלחמה/מגפה/אסון טבע וכיוצ"ב הביטול הינו בכפוף לאישור הגורם התיירותי בלבד, ואולם הסוכנות תפעל לנסות ולסייע למזמין לבטל את העסקה ככל והדבר יתאפשר.
תנאים נוספים:
7. הסוכנות תבצע את העסקה כפי שהוצעה על-ידי הגורם התיירותי AS IS, ולא תהיה לה כל אחריות לכל טענה של אי התאמה ו/או היעדר שביעות רצון של המזמין מן השירותים שקיבל בפועל מהגורם התיירותי בחו"ל. המזמין מאשר כי בחן ואישר בעצמו את העסקה שהציעה לו הסוכנות, ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה כלפי הסוכנות בקשר עם כך. יחד עם זאת הסוכנות מתחייבת לנסות ולסייע למזמין ככל הניתן אל-מול הגורם התיירותי.
8. המזמין מאשר כי קרא את כל פרטי ותנאי העסקה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, המלון, מיקומו, מועד העסקה, שעות צ'ק אין וצ'ק אווט, וכי הפרטים האישיים שמסר תואמים באופן מדויק את פרטיו האישיים בדרכון, ובכלל כך אישר את כל פרטי ההזמנה כפי שנמסרו לו.
9. המזמין מאשר כי באחריותו לבדוק שדרכונו בתוקף, וכי הוא עומד בכל דרישת אשרה או ויזה הנדרשים לכניסה אל מדינת היעד.
10. במקרה והסוכנות תסייע למזמין בהזמנת כרטיסי טיסה בנוסף, אזי יחול כדלקמן:
A, שירות זה יינתן בחינם, בכפוף להזמנת חדר באחד המלונות לבחירת המזמין דרך הסוכנות LET'S FLY ISRAEL
B. במידה ונעשתה הזמנת טיסות והמזמין מחליט שלא לבצע הזמנת חדרים במלון דרך הסוכנות, הסוכנות תגבה עמלת טיפול עבור הזמנת טיסות בגובה של 50 דולרים לנוסע.
C. לצורך כך, הסוכנות רשאית לבקש כרטיס אשראי לצורך פיקדון ותגבה עמלת טיפול במידה והוזמנו כרטיסי טיסה ולא הוזמן מלון דרך הסוכנות.
D. עסקה זו תהיה בין המזמין לבין חברת התעופה ו/או כל ספק אחר בלבד.
E. המזמין פוטר את הסוכנות מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בקשר עם רכישת כרטיסי הטיסה, ביטולם, שינויי מועדם, ו/או כל עניין אחר הקשור בכך וללא יוצא מן הכלל.
F. המזמין מאשר כי מדובר בתנאים יסודיים לעניין זה, ולקבלת השירות האמור.